Kontakt z redakcją:

Dawid Brzeziński
[email protected]
tel. 796 521 531

Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
lub https://premiumeo.pl

Właścicielem portalu ślubnego
menmeet.pl jest:
F.H.U. Dawid Brzeziński
ul. Lubuska 4/57
40-219 Katowice

Czym zajmuje się wedding planner?

Zaplanowanie ślubu od a do z może okazać się nie lada zadaniem. Zwłaszcza, gdy nie mamy doświadczenia w planowania dużych uroczystości. W takich chwilach z pomocą przychodzi wedding planner. Do jego obowiązków należy dopięcie zarówno ślubu jak i wesela na ostatni guzik. W czym pomoże i komu przyda się taka pomoc?

Dla kogo odpowiednim rozwiązaniem będzie wynajęcie wedding plannera?

Nie każdy czuje się na siłach, by organizować duże imprezy. Zarówno zaplanowanie jak i wcielenie w życie wesela wymaga nie tylko ogromnej ilości czasu. To również rozplanowanie całej imprezy od wejścia na salę, aż po wyjście z niej ostatniego gościa. Ilość rzeczy, które należy przemyśleć i przewidzieć jest tak duża, że głowa może rozboleć już od samego myślenia. Wtedy właśnie z pomocą przychodzi konsultant od planowania ślubu.

Osoba taka jest jeszcze bardziej przydatna osobom, które mieszkają za granicą, a ślub i wesele planują w Polsce. Oczywiste jest, że osoby takie musiałyby spędzić dużą ilość czasu w kraju, by dopiąć wszystko na ostatni guzik. Wizja częstych przylotów do kraju, w celu dopięcia wszystkiego, z pewnością nie należy do przyjemnych.

Czym zajmuje się wedding planner?

To pytanie może zadać sobie każda przyszła młoda para, która zastanawia się nad skorzystaniem z pomocy konsultanta weselnego. Skoro mamy zapłacić osobie za pomoc, warto wiedzieć czego możemy spodziewać się po współpracy z wedding plannerem.

 

RozmawiaDowiaduje się od pary młodej, jak ma wyglądać ich wymarzony dzień.
PlanujePrzedsięwzięcie jakim jest wesele, od samego rana po ostatnią osobę na sali. Musi zaplanować każdy, nawet najmniejszy szczegół.
OrganizujePodpisuje umowy z salą weselną, szuka fotografa, samochodu, kwiaciarni, w której zakupione będą kwiaty i zespołu, który umili czas. Organizuje wizytę u fryzjera, kosmetyczki i wiele innych rzeczy.
KoordynujeSprawdza, czy na każdym etapie organizowania, dane elementy są już gotowe. Czy suknia ślubna jest już przerobiona? Sala ślubna zakupiła odpowiedni kolor serwetek? Para młoda nie musi się już tym przejmować.
PośredniczyJeśli para młoda sobie tego życzy, wedding planner może pośredniczyć w zawieraniu umów między parą młodą, a usługodawcami. Jest też odpowiedzialny za dogadanie wszystkich szczegółów z firmami zewnętrznymi. Odpowiada na wątpliwości i pytania zespołu, sali, kwiaciarni i innych
PolecaNie tylko sprawdzone firmy i usługodawców, ale także niezawodne rozwiązania. Wedding planner zorganizował więcej wesel niż para młoda, dlatego ma też większe doświadczenie. Wie co się sprawdzi, a co okaże się klapą.
ProjektujePara młoda chce ślubu w stylu boho? Marzy się wam impreza w stylu industrialnym? Już samo to pozwoli nakreślić konsultantowi, jak ma wyglądać impreza.
WspieraI to jest jedno z ważniejszych zadań. Mama chce, by panna młoda miała zakryte plecy, świadkowa woli pana młodego w krawacie, a nie w muszce, a ojciec weselny nie wyobraża sobie fioletu na ślubie. Konsultant jest od tego, by przypomnieć Wam, że to Wasz dzień. Wspiera, byście byli pewni, że to czego chcecie Wy, jest tego dnia najważniejsze.
StylizujeSuknia, garnitur, fryzjer, paznokcie, makijaż, dodatki, buty… Cóż więcej powiedzieć? Chyba tylko wedding planner nad tym wszystkim zapanuje.
WyręczaParę młodą we wszystkich drobnych sprawach. Pomaga zorganizować prezenty dla gości, dodatki na stoły i inne drobnostki, o których łatwo zapomnieć.
NaprawiaWszystko, co w czasie ślubu czy wesela mogłoby się zepsuć. A jest tego sporo…
WymyślaJeśli para młoda nie zastanawiała się nad jakimś aspektem imprezy weselnej, wedding planner przedstawi kilka możliwych opcji.
PilnujeZwłaszcza tego, by para młoda zmieściła się w swoim przeznaczonym budżecie.
CzuwaPan młody nie może się zdecydować na garnitur, a został tylko tydzień do ślubu? Panna młoda wpada w panikę, ponieważ nie wie, w jakiej sukience przyjdzie jej kuzynka? Wedding planner czuwa i z zimną krwią reaguje na wszystko i czuwa, by w takich sytuacjach wszystko wyszło po myśli pary młodej.

Profesjonalne podejście do organizacji wesela, to jedna z głównych cech wedding plannera. Jego doświadczenie i umiejętność organizowania wszystkiego może nie tylko odjąć nam wielu problemów, ale także niepotrzebnych dylematów. Dzięki doświadczeniu bowiem, koordynator ślubny doskonale wie, jakie pomysły się sprawdzają, a jakie będą stratą pieniędzy.

Jak wybrać dobrego wedding plannera?

Dobry wedding planner umie przede wszystkim słuchać. Wypytuje o Wasz wymarzony dzień i dopytuje o szczegóły. Nie narzuca swoich pomysłów, a pokazuje Wam różne możliwości rozwiązania danego problemu. Możemy skorzystać z usługi osoby już sprawdzonej przez naszych znajomych, lub poszukać w Internecie takiej, która otrzymała od swoich klientów dobrych rekomendacji. Jednak dobrym koordynatorem ślubu może okazać się także przyjaciółka, która przechodziła przez to samo niedawno. Z pewnością wie ona o czym należałoby pamiętać i co zorganizować trochę wcześniej. Musi to być jednak osoba, do której macie pełne zaufanie i której możecie w każdej chwili powiedzieć, że ją poniosło. Osoby takie bowiem, w przeciwieństwie do profesjonalistów, mogą dać się ponieść. W przeciwieństwie do osób siedzących w tym fachu, osoby z naszego bliskiego otoczenia nie mają takich znajomości jak wedding plannerzy. Koordynator ślubny może doradzić parze młodej usługodawców, których ma już sprawdzonych. Co więcej, może z nimi wynegocjować dla Młodych lepsze warunki.

Wedding planner co to takiego?

Ponieważ planowanie ślubu wymaga planowania na wielu płaszczyznach, a zawód koordynatora ślubnego nie jest jeszcze tak popularny, w Internecie możemy znaleźć inne rozwiązania. Wedding planner w postaci kalendarza, czy planera. Jest to książeczka, dzięki której nie zapomnimy nawet o najmniejszym szczególe. W takim organizerze ślubnym znajdziemy:

  • check-listy
  • spis dokumentów potrzebnych do zawarcia ślubu
  • budżet
  • harmonogram działań
  • stroje i dodatki pary młodej (a także przypomnienie o umówieniu wizyt u fryzjera czy kosmetyczki)
  • miejsce na porównanie ofert usługodawców
  • listę gości
  • plan dnia ślubu i wesela
  • i wiele innych…

W takim notesie Para Młoda znajdzie wszystko, o czym powinni pamiętać przed dniem ślubu. Taka ściąga jest przydatna i każdy kto planuje wesele powinien się w taką zaopatrzyć. O ile organizer pomoże Młodym zapanować nad tym, o czym powinni pamiętać, tak w przeciwieństwie do osoby, która pracuje jako organizator ślubów i wesel, nie zorganizuje wesela za nas. Dlatego decydując się na zakup organizera zamiast na skorzystanie z usługi wedding plannera, musimy pamiętać, że cały ciężar organizacji spada na naszych barkach. Może się to okazać stresujące.

Konsultant ślubny, nazywany także wedding plannerem, dla wielu Młodych Par może okazać się ostatnią deską ratunku. Osoba taka często przechodzi specjalne szkolenie, by móc zapanować zarówno nad organizacją tak wielkiego przedsięwzięcia, jak i nad emocjami mu towarzyszącymi. Jest ostoją i chodzącą oazą spokoju, dzięki której Para Młoda i najbliższa rodzina może być spokojna o ten wielki dzień. Należy także pamiętać, że wynajęcie wedding plannera może okazać się nie dodatkowym wydatkiem, a wręcz oszczędnością. Osoba taka doradzi nam, co nie jest nam potrzebne, a także wynegocjować lepsze warunki i ceny u zespołu, fotografa, czy sali weselnej. Wedding planner jest organizatorem i wciela w życie marzenie o pięknym ślubie każdej Pary Młodej.